poniedziałek, 22 września 2014

Tureckie piosenki lato 2014

Zauważyłam, że dużo osób wchodzi na bloga poszukując tureckich piosenek. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, poniżej znajdziecie kilka nowości :) Nie wiem czemu, ale praktycznie zawsze jest tak, że jeśli turecka piosenka wpada mi w ucho, to ma smutny tekst, np. o nieszczęśliwej miłości, kłamstwach i tym podobne...
Nazan Öncel feat. Tarkan - Hadi O Zaman

İskender Paydaş feat Tarkan - Hop De 

Murat Dalkılıç - Bu Nasıl Aşk 

Ozan Doğulu feat Ziynet Sali - Naparsan Yap 

Ozan Doğulu feat Model - Böyle Akşamlar 

Podczas mojego ostatniego pobytu w Stambule było mi dane bawić się na koncercie Tarkana. Jest on bardzo charyzmatycznym artystą, zwierzęciem scenicznym, cudownie się go słucha i mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję zobaczyć go na scenie na żywo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz