niedziela, 20 lipca 2014

Jak uzyskać pozwolenie na pobyt w Turcji?

Od ostatniej notki na temat uzyskania pozwolenia na pobyt wiele się zmieniło. Pozwolenie na pobyt nie ma już formy niebieskiej, małej książeczki, teraz bardziej przypomina kartę kredytową. Nie było mi jeszcze dane starać się o pozwolenie na pobyt w Turcji na nowych warunkach, stąd nie mam własnych doświadczeń. Nowością jest wymóg posiadania ubezpieczenia, przedstawienie umowy najmu mieszkania... Proces pozyskiwania pozwolenia na pobyt w Turcji został dobrze opisany tutaj:
Z uwagi na to, że moja ostatnia wizyta na posterunku policji w celu uzyskania pozwolenia na pobyt w Turcji miała miejsce w marcu, odsyłam do tego linku.

1 komentarz:

  1. Wymagający ci Turcy. Byłem pewny, że nie trzeba tam mieć żadnych zezwoleń na pobyt.

    OdpowiedzUsuń