środa, 11 listopada 2015

Wracam!



Nie mogę uwierzyć, że od ostatniej notki którą napisałam na blogu minął rok. Niestety czasami zbyt łatwo się poddaję, często inne rzeczy stają się ważniejsze. Zerkając jednak na statystyki blogowe, zostałam pozytywnie zaskoczona, bo blog wciąż jest odwiedzany. Ze względu na brak notatek można by wysunąć wniosek, że moja przygoda z Turcją się skończyła. Nic bardziej mylnego, właściwie, rozkręcam się. Ostatnie pół roku spędziłam właśnie tam, tym razem jednak nie w Stambule, lecz na Wybrzeżu Egejskim. Odwiedziłam wiele nowych dla mnie miejsc, które cieszą się popularnością wśród Polaków jako miejsce wakacyjnego wypoczynku. Za mną wiele pięknych wspomnień, jak również bolesnych doświadczeń. Obecnie mam w głowie sporo pomysłów na notki i mam nadzieję, że wszystkie zrealizuję. Uważam, że powinnam dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, bo moja perspektywa to nie tylko wiedza książkowa czy taka ze stron internetowych. Do dzieła zatem, czas na nowy początek!:)

"Każdy przecież początek, to tylko ciąg dalszy, a księga zdarzeń zawsze otwarta w połowie"
Poniżej mapka miejsc, które odwiedziłam w ciągu ubiegłego półrocza.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz