piątek, 13 grudnia 2013

Zima w Turcji

Śnieg w Stambule widziałam raz, kiedy byłam w drodze na lotnisko, z którego wylecieliśmy do Kapadocji. Był to marzec, a opady śniegu szybko przeistoczyły się w opady deszczu. W ciągu wycieczki po Kapadocji widziałam z oddali zaśnieżone szczyty gór i na tym moje tureckie doświadczenia ze śniegiem się kończą ;) W tym tygodniu zima wręcz uderzyła w Turcję. Wczoraj rano otrzymałam te oto zdjęcia:

Na facebookowych kontach tureckich znajomych także pojawiło się mnóstwo zdjęć zaśnieżonej okolicy. Wczoraj także Turkish Airlines odwołało 48 lotów. Troszkę martwię się o swój piątkowy lot, ale podobno w niedzielę zima w Turcji się skończy :) Gdyby nie zdjęcia, ciężko byłoby mi wyobrazić sobie zaśnieżony Stambuł. Mam nadzieję, że mieszkańcy Turcji nie marzną zbyt mocno i jakoś dają radę w tych niecodziennych dla nich warunkach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz