wtorek, 12 listopada 2013

Dlaczego Turcja?

Na swoim blogu mam zamiar pisać dużo o Turcji. Dlaczego akurat właśnie ten kraj? Przeważnie jest tak, że jeśli Polka jest w jakiś sposób związana z Turcją, jest także związana z Turkiem. Tak jest w moim przypadku. Poznaliśmy się w Polsce. Łut szczęścia sprawił, że miałam możliwość wyjazdu na Erasmusa do Stambułu, z której oczywiście skorzystałam, ku uciesze swojej i lubego. Spędziłam tam 5 niesamowitych miesięcy, które pozwoliły mi poznać kraj, ludzi, smaki, zapachy, kulturę, tradycję... Wyjazd był jedną z najlepszych decyzji w moim życiu. Do Stambułu wybieram się także w grudniu. Nie będzie to długa wizyta, lecz po raz pierwszy w życiu nie spędzę świąt Bożego Narodzenia w domu. Również Sylwestra spędzę w tym mieście, które można określić jako "uporządkowany chaos." Odliczam dni do wyjazdu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz